duminică, 14 ianuarie 2024

ALTE AMINTIRI PERSONALIZATE- ALECU ANGELA

TABĂRA DE PARAȘUTISM, PITEȘTI

Îmi pare bine că mi-ai dat și mie acest caiet pentru a-ți încredința câteva din gândurile mele.

Te cunosc de puțin timp, dar mi-am dat seama că ești un om carea a pășit spre viața matură și vede lucrurile cu maturitatea pe care o dă lumea înconjurătoare. Ești mulțumită când poți să întâlnești un 

asemenea om în lumea asta meschină și plină de oameni falși.

Pe viitor, aș vrea să rămâi tot așa cum te-am cunoscut eu și colegii noștri de tabără, iar viața ta

să fie o continuă afirmare a încrederii în om!

ALECU ANGELA

Lic.ind.forestier

Str.Andy -Endre

Loc.Tg.Secuiesc

Jud.Covasna


COSTEL ZĂGAN, DEȘERTUL DE CATIFEA, 2015



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COSTEL ZĂGAN

 ziua de vară umbrele cireșului pe etajeră